Okno na świat czyli nowe okna w starym domu

Inspiracją do napisania o naszych oknach był wpis na blogu soledo'sheaven.blogspot.com

Bo okna to ważna rzecz, która dostarczyła nam mnóstwa emocji więc należy im nieco uwagi poświęcić.
Pierwszą pracą w naszym starym nowym domu była wymiana stolarki okiennej.
Wymiana nastąpiła trzy dni po odebraniu kluczy do domu.
Oczywiście na zamówienie należało cierpliwie czekać 6 tygodni więc przezornie zamówiłam je wcześniej po podpisaniu aktu notarialnego.
Była właścicielka zgodziła się na pomiar przez firmę, gdzie okna miały zostać zamówione.

Stare okna skrzynkowe były "zabezpieczone" przed zimnem watą i silikonem. 
Stan agonalny.




Ekipa bardzo sprawnie przystąpiła do wymiany.



Dziwne uczucie mnie ogarnęło na widok domu bez okien :)






Kolor okien : ciemny orzech
Kolor klamek: stare złoto



Od wymiany okien mija 6 miesięcy i nadal jestem zadowolona z dokonanego wyboru. Gdybym mogła cofnąć czas nie zamieniłabym okien na żadne inne.


Komentarze

  1. Nowe okna potrafią bardzo wiele zmienić w wyglądzie domu. Zdecydowałem się na taki krok w te wakacje i wymieniłem wszystkie okna w domu po rodzicach. Znalazłem wtedy bardzo fajną ofertę na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ i wybrałem w ich salonie trzy modele. Dużo roboty i sprzątania, ale po miesiącu wszystkie okna były już wymienione

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim zainteresowanym tematyką remontów polecam serdecznie stronę https://deko-rady.pl/lazienka . Na stronie znajdziecie mnóstwo projektów, które mogą byc dla Was inspiracją oraz porad. Polecam zainteresowanym oraz pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowałam się na renowację starych okien, bo nie były jeszcze w tak złym stanie. Okiennicami zajęłam się sama, poprzez szlifowanie i malowanie. Szyby oddałam w ręce fachowców, tak aby je dobrze wypolerowali i usunęli drobne rysy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem jakości obsługi i produktów oferowanych przez https://okna-tczew.pl/ Współpraca z nimi była dla mnie czystą przyjemnością, a efekt końcowy przeszedł moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wentylacja na nowo i mały lifting piwnicy

Rozmnażanie róż z łodygi cz.1

Stare fundamenty - hydro i termoizolacja fundamentów w starym domu z piwnicą