Remont kuchni

Remont kuchni trwał praktycznie jednocześnie z remontem pokoju dziennego.
Kuchnia w naszym domu jest przechodnia. Wchodzi się przez nią do pokoju dziennego.
Bez zmiany układu pomieszczeń nie dało się tego ominąć, a my zdecydowaliśmy, że nie będziemy ingerować w układ. Nie jest to praktyczne rozwiązanie jeśli się przyjmuje gości i wszyscy przechodzą przez kuchnię, aby dostać się na przykład z salonu do toalety. Jednak goście nie są codziennością i większość czasu korzystamy my - domownicy i dla nas taki układ jest wygodny i praktyczny. Dom ma służyć nam i naszej wygodzie zatem zostało po staremu.

Tak wyglądała kuchnia po zakupie domu



I zaczynamy remont od zdjęcia tapet i płyt wiórowych ze ścian, nowej elektryki

















Meble kuchenne kupiliśmy używane przez internet. Jechaliśmy po nie 50 km w jedną stronę.
Nie jest to kuchnia o jakiej marzyłam ale musiał być kompromis.
Nowej kuchni nie chcieliśmy zamawiać a używanej nie mogłam znaleźć w dobrym stanie za rozsądne pieniądze. Ta kuchnia kosztowała nas 650 zł wraz ze zlewem z baterią oraz płytą gazową.
Musimy jednak zainwestować w nowe blaty.

Komentarze

  1. U mnie też szykuje się remont kuchni, taki bardziej generalny, bo trzeba wymienić stare meble i kupić lepszy sprzęt. Mam nadzieję, że w miarę sprawnie się ze wszystkim wyrobię, bo planuję remontować wszystko na własną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza, na pewno wykorzystam Wasze pomysły. Aktualnie jestem w trakcie remontu kuchni, ponieważ stara była bardzo niefunkcjonalna. Dodatkowo jestem zmuszona zakupić nowe wyposażenie, kilka sprzętów niestety nie działa już tak dobrze jak kiedyś. Na szczęście znalazłam dobry sklep internetowy gdzie na pewno złożę zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia zmieniła się bardzo, efekt jest imponujący.
    Podłoga drewniana

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się meble kuchnne podobają, ale płytki na podłodze idealnie się wpasowują.
    podlogi24.net

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta podłoga wygląda cudownie po prostu, zakochałem się

    panele podłogowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie my jakiś czas temu mieliśmy remont w kuchni, ogólnie teraz w końcu ona wygląda bardzo ładnie, tym bardziej, że dobraliśmy naprawdę porządne meble

    OdpowiedzUsuń
  8. O wiele lepiej teraz kuchnia wygląda, super robota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też czeka remont kuchni w wakacje, oby wszystko poszło zgodnie z planem.

    OdpowiedzUsuń
  10. My już na szczęście mamy to z głowy, do tego też w końcu kupiliśmy rekuperację. Na szczęście sprzęt jest porządnie wykonany i przede wszystkim działa bez żadnych problemów

    OdpowiedzUsuń
  11. Remont kuchni potrafi być czasem bardzo czasochłonny. Teraz myślę by wprowadzić trochę zmian do swojego biura, myślałam nawet o szklanych ścianach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wentylacja na nowo i mały lifting piwnicy

Stare fundamenty - hydro i termoizolacja fundamentów w starym domu z piwnicą

Rozmnażanie róż z łodygi cz.1