Kupiliśmy stary dom do generalnego remontu

W dniu wczorajszym podpisaliśmy akt notarialny przedwstępnej umowy sprzedaży na nasz stary nowy dom.
Dom jest do generalnego remontu o powierzchni zabudowy 107m2 plus nieużytkowe poddasze i podpiwniczenie 50m2. Dodatkowo na działce znajduje się budynek gospodarczy o powierzchni 130 m2. Sama działka ma 3000m2 i oddalona jest od naszego obecnego miejsca zamieszkania 13 km.
Usytuowana przy głównej drodze asfaltowej z chodnikiem w małej miejscowości z liczbą ok. 1000 mieszkańców.

Oto początek spełniania naszych marzeń o swoim miejscu na ziemi.

Zdjęcie z ogłoszenia












Komentarze

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak stary dom na pewno będzie potrzebował wieeeele pracy.
    Myślę, że nakładów finansowych też... czekam na zdjęcia po renowacji, bo jestem bardzo ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie, teraz nic tylko go wyremontować. :)
    podlogi24.net

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to na pewno jakaś opcja i mam nadzieję, że wszystko się udało tak jak to sobie założyliście. Ja jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest to aby regularnie wykonywać przeglądy kominiarskie. Akurat ja do takich prac wzywam kominiarza z https://kominiarz.warszawa.pl/ i jest to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wentylacja na nowo i mały lifting piwnicy

Rozmnażanie róż z łodygi cz.1

Stare fundamenty - hydro i termoizolacja fundamentów w starym domu z piwnicą